Bygg ditt kundförtroende med hjälp av datakvalitet

Denna morgon delar vi med oss av vår egen och våra kunders kunskap om hur du bedriver ett framgångsrikt internt arbete för ökad datakvalitet med hjälp av Validoo Q-lab. Du kommer få med dig ett startkit för bättre datakvalitet med verktyg och mallar som hjälper dig komma igång.

Hög kvalitet på produktinformation är viktigt för ditt kund- och konsumentförtroende. Välkommen till vår populära temafrukost: ”Bygg ditt kundförtroende med hjälp av datakvalitet” där du får verktyg, tips och hjälp för att komma igång med ditt interna arbete kring datakvalitet. Du får också konkreta råd om hur du undviker de vanligaste fallgroparna som ger resultatet ”ej godkänd” i Validoo Q-lab.

Målgrupp:

Leverantörer och Retailers/Grossister (med egna varumärken) som vill sätta igång med ett strukturerat internt arbete för att höja datakvalitet eller du som redan är igång med arbetet och vill ha tips på vägen.

Anmälan:

Begränsat antal platser, max 3 st. per företag. Seminariet är gratis, men vi tillämpar en noshow-avgift på 200 kronor/deltagare.

Program den 23 november

  • Validoo som hjälp att lyckas i tid med lanseringen
  • Rätt på första försöket- så jobbar du med ”firstpass” i Validoo
  • Kundcase – Axfood, Jonas Elander
  • Workshop – Validoo Scorecard

Tid:

8:30-10:00, den 23 november 2018 (frukost från 08:00)

Plats:

GS1 Sweden/Validoo, Västra Järnvägsgatan 15, Stockholm, 12 vån
T-bana: T-Centralen

arrow_forwardAnmäl mej

Sorterad under: Datakvalitet